............................................"Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του. Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».
Μίλαν Κούντερα (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)

"Χαίρε Ω Χαίρε Ελευθερία" Δ. Σολωμός

Oδοιπορικό στα παράλια της αλησμόνητης Μ. Ασίας

"Χαίρε Ω Χαίρε Ελευθερία" Δ. Σολωμός

Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

Γειά σας αγαπημένοι μου φίλοι Αντώνη Ξυλούρη και Βασίλη Σκουλά!...


Στο μετερίζι τσ' αθρωπιάς και στης τιμής το χρέος
εκειά, θα στέκω ν' απαντώ κι ας είμαι ο τελευταίος!

Γειά σας αγαπημένοι μου φίλοι Αντώνη Ξυλούρη και Βασίλη Σκουλά!... Δεν έχω λόγια να ειπώ.... Θα ήθελα βέβαια στην υπέροχη αυτή -την μοναδική- εικόνα να 'ναι και ο Παντελής ο Θαλασσινός. Και η Νίκη Ξυλούρη... κι ο Ψαρογιώργης και ο Λάμπης... Οι τόσο πολύ αγαπημένοι μου... Από ποδόσφαιρα εγώ δεν κατέχω. Στα Σακτούρια εμεγάλωσα,εκεί η μάννα μου εμάζωνεν ελιές κι ο πατέρας μου έκανεν ένα καφενείο...
Κάτι όμως έμαθα από αθρωπιά... Με πολύ σκληρό τρόπο... Στα 52 χρόνια μου... Μα μην το δέσομε σκοινί κορδόνι.. 
Εσείς, Αντώνη και Βασίλη, Παντελή, Νίκη πολλά μπορείτε να κάμετε!... 
Στο μυαλό μου μπαίνουνε συναυλίες! Να τις οργανώσομε στην Κρήτη, να μαζώξομε λεφτά, να σώσομε αθρώπους! Όχι μόνο στην Κρήτη! Και στη Χίο και στη Σέριφο που είναι ο Παντελής και σ' άλλους τόπους! 
Να μην υπάρχει άνθρωπος άσιτος και άστεγος. Να μην αρπάξουνε κανενός το σπίτι ή το μαγαζί... Να μην κόβουνε το ρεύμα! Να μην οδηγούν ανθρώπους σε αυτοκτονίες.
Στα πολιτικοϊδεολογικά μας Αντώνη, Βασίλη, Παντελή, Νίκη, ενδεχομένως συμφωνούμε, ίσως και όχι. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ. Αν και μάλλον συμφωνούμε... Προέχει όμως ο αγώνας για το λαό μας. Για τους ανθρώπους. 
Εσείς μπορείτε να κάνετε κάτι που δεν μπορώ εγώ. Στον τομέα αυτό, εγώ έχω κάψει τα χαρτιά μου. 
Να πάτε το λοιπόν, να βρείτε τους πλουτοκράτες της Κρήτης. Τον Βαρδινογιάννη, τον Λεμπιδάκη, τον Σάλλα, τον Δομαζάκη, τον Δασκααντωνάκη... τον Αεξάκη του ΙΝΚΑ, τους τόσους ακόμα. 
Να τως επείτε ν' ανοίξουν τα σεντούκια τους...

Μια αστραπή είν' η ζωή μα προλαβαίνομε...
Δ.Τζ
_____________________
Δείτε κι αυτό
http://agonaskritis.gr/%CE%B1%CF%83%CE%AF%CF%83%CF%84-%CE%…/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΙΔΗΣΕΙΣ -ΝΕΑ